torstai 12. tammikuuta 2012

All I wanna say is that they don't really care about us

Täyttelinpä tossa alkuviikosta kaheksantoista. Sain lahjaksi semmosen mahtavan kaheksantoista vuotiaan selviytymispakkauksen. :) Siellä oli kaikkea hienoja juttuja, mutta ei niistä sitten sen enempää, mutta jos joskus mietitte mitä ostatte kaverillenne lahjaksi nii siinä on kyllä erittäin hyvä lahja, itte tykkäsin kyllä tosi paljon <3 :) Toisekseen sain semmosen kirjan, jossa on kiksejä piirtämiseen, en muista sitä nimeä, mutta semmonen muotokuvien ja ruumiinosien yms. piirtämisen kiksi kirja :D Toisekseen sain paketin erivahvusia lyijykyniä! <3 Iha selevästi mun ajatuksia on luettu. Sitte sain semmosen ihanan luonnosvihkon <3

Mutta sitten asiaan. Autolla hurjastelun ja töitten lomassa oon tässä vähän kirjotellu noita mun tarinoita. Tai itse asiassa tarina on huono sana kuvaamaan osaa noista mun kirjotuksista, eli käytän lähinnä joistain sanaa kirja. Koska sitä kokoluokkaa ne alkaa jo olla :D Mutta, sen oon huomannu, että en ikinä ollu mikään kauheen hyvä maantiedossa, mutta nyt ku joutuu itte ottamaan selvää kaikista paikoista, esim. tällä hetkellä Amerikka on syynissä, nii oppii paljon paremmin.
Kuulin ite asiassa juttua, että jossain päin Suomee, jos oikein ymmärsin, on vissiin semmonen lukio tai vastaava, missä ne oppilaat opiskelee pelaamalla. Eli ne pelaa jotain veikkaisin seikkailupeliä ainaki mm. ja siinä samalla ettii tietoa esim. maanosista tai mitä ny ikinä siinä pelissä tuleekaan vastaan, ja sit ku on löytänny ne tiedot nii pääsee siinä pelissä etiäppäin :D Jotenki näin minä sen ymmärsin, mutta ainaha kuulopuheet muuttuu matkalla, että ei ny täysin sokeesti kannata luottaa mun höpötyksiin.

P.s Otsikko nyt ei juurikaan liity asiaan, mutta kuuntelin tossa aikasemmin Michael Jacksonin biisin - they don't really care about us, että soi tässä vähän päässä nuo sanat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti